woensdag 12 oktober 2016

Spelen

                                 Met wol en met een nieuwe lens voor mijn camera.

                                                Gewoon mooie plaatjes dus :)

 Het blijven terriers hoe lief ook! Elkaar uitdagen is dagelijks werk en zo mooi om te zien!







 Onze dromerige kat Lyra
Zo kijkt ze dagelijks. Verwonderd wat er nu allemaal weer te zien is.


De eerste keer dat ik handwarmers brei. Het is echt spelen met wol , ze worden gebreid van restjes en dan is het altijd de vraag of je genoeg wol hebt of niet, je gaat er zelfs sneller van breien omdat je wil weten of het lukt ;) Maar het resultaat ben ik blij mee!

5 opmerkingen:

  1. Mooie foto's van je huuisdieren. En leuk hè? Iets maken van restjes en dan maar hopen dat je uitkomt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die foto van Lyra (-: Wat een schatje.
    Een heel gepriegel met die dunne breinaalden. Ik herken wat je zegt over breien met restjes. Dat je sneller gaat breien omdat je wilt weten of je genoeg hebt. Grappig.
    Fijne zondag en lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie foto's, je nieuwe lens is meteen uitgetest! En je handwarmers zijn echt mooi met je restjes gemaakt.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. deze zijn mooi ik lees ook even terug ben je een beetje kwijt in blogland geen idee hoe dat kan ik zal mijn leeslijst eens na kijken, soms doet blogger ook wel eens iets wat ik niet wil.

    BeantwoordenVerwijderen